Priserna varierar beroende på faktorer som

• Privatlärarens erfarenhet, utbildning och eventuella diplom.
  • Vart du vill ses. Om läraren kommer hem till dig tar vissa ut en resekostnad. Om så är fallet står det tydligt i deras annons.
  • Lektionernas längd och frekvens.

97% av lärarna erbjuder en första prova-på-lektion utan extra kostnad.

💡 Är privatundervisning i trummor värt det?

Ja, privatlektioner i trummor är värdefulla eftersom de erbjuder skräddarsydd vägledning och teknikförbättringar för trumspel. En privatlärare kan snabbt identifiera och rätta till dina svagheter, skapa anpassade övningsrutiner och fokusera på de aspekter av trumspelandet som du vill utveckla mest. Detta personliga tillvägagångssätt accelererar din utveckling och gör inlärningsprocessen mer effektiv.

🥁 Hur lång tid tar det att lära sig spela trummor?

Med en bra musiklärare och regelbunden övning kan du lära dig baskomp på bara några veckor. Att bemästra instrumentet fullständigt kan dock ta flera år, beroende på individens engagemang och övningsfrekvens. Regelbundenhet och en passion för musik är centrala för framgång. Allt beror på vad du har för motivation, målsättning och hur ofta du övar.

🎓 Hur många trumlärare finns tillgängliga?

62 privatlärare i trummor erbjuder att hjälpa dig på Superprof.

Välj bland alla tillgängliga profiler och ta kontakt med dem som du anser passar dina behov och önskemål allra bäst.

✒️ Hur betygsätts era trumlärare?

Bland 22 olika recensioner, har eleverna gett ett genomsnittsbetyg på 5 av 5.

Recensionerna kommer direkt från elever som delat med sig av sina erfarenheter av trumlärare och undervisning på vår plattform. De fungerar som en kvalitetsgaranti för lärarens undervisning.

För att öka pålitligheten valideras de endast om eleverna har tagit lektioner hos läraren. På så sätt blir det tydligt för dig som användare vilka privatlärare som har fått positiv feedback från tidigare elever i Trummor.

Skulle ett problem uppstå med undervisningen, är vår kundservice alltid tillgänglig på vardagar för att hjälpa till att hitta en lösning så snabbt som möjligt.

För varje ämne kan du
se recensionerna av eleverna.

Vill du lära dig spela trummor?

Välj bland vårt stora utbud av privatlärare och hitta en nära dig!

Se fler lärare Nu kör vi!

Viktig information om dina trumlektioner

✅ Genomsnittligt pris :345kr/h
✅ Svarstid :5h
✅ Lärare tillgängliga :62
✅ Kursformat :På plats eller online

Boka privata trumlektioner med Superprof för att garantera att du utvecklas som musiker

Ta privatlektioner i trummor via Superprof!

Musikhistorien är fylld av trummisar som med sina odödliga beats trummat sig in i våra medvetande för att stanna där. Vissa låtar är så pass ikoniska att dom flesta, oavsett vilken genre man vanligtvis lyssnar på eller hur gammal man är, kan urskilja dom direkt. Ringo Starrs trummor i Beatles låt Come together måste väl ändå ses som en sådan låt? Och visst har vi alla spelat luft-trummor till Dave Grohls trummor i Nirvanas klassiska Smells like teen spirit?

Man kan lugnt säga att musik har en otrolig kraft, och en förmåga att påverka oss människor enormt mycket. Kanske är du själv en aspirerande trummis med en vision om ett eget unikt sound? Kanske är du mest nyfiken och skulle vilja lära dig trummor från grunden? Hos Supeprof hittar du privatlektioner i trummor vart du än befinner dig i vårt avlånga land. Använd Superprof för att hitta trumkurser och trumlektioner, så att du kan komma igång redan idag!

Fördelarna med trumkurser hos Superprof

När du väljer Superprof för privatlektioner i trummor, får du mängder med fördelar på köpet. Hos Superprof får du en individuellt anpassad kurs i trummor. Varje trumlektion du har hos Superprof skräddarsys för att passa dina mål, färdighetsnivå och musikaliska preferenser. Våra privatlärare är experter på att snabbt förstå dina styrkor och svagheter inom instrumentet och därefter anpassa lektionerna för att skapa ett bra studieupplägg.

Genom att ta privatlektioner i trummor hos Superprof får du, till skillnad från när du studerar ett instrument i grupp, fullt fokus från läraren och innehållet i kursen anpassas bara efter dig och dina preferenser. Med trumkurser från Superprof, kan du därför uppnå dina mål snabbare och mer effektivt.

En av dom största fördelarna med att använda dig av privatlektioner i trummor från Superprof är flexibiliteten i tid och plats. Du schemalägger tillsammans med din privatlärare dina trumlektioner, så att du får ett upplägg som passar dig och ditt veckoschema. Detta gör det enkelt att kombinera trumlektioner med arbete, skola eller andra åtaganden. Kanske passar morgontider dig bäst? Kanske är det just kvällar och helger som du kan få in ett par timmar med trumpinnarna? Oavsett vad du föredrar, kan du med Superprof hitta ett sätt som funkar bäst för dig.

Superprof erbjuder dessutom ett omfattande nätverk av erfarna och kvalificerade trumlärare i Sverige. Här finns en stor mängd trummisar som jobbar professionellt med musik. Låt dessa musiker bli dina förebilder och inspirationskällor i din musikaliska resa. När du anlitar en privatlärare via oss på Superprof, får du en coach som delar dina mål och som alltid finns vid din sida.

Hur hittar jag den bästa trumläraren för mig?

Att hitta den perfekta trumläraren för dig är en viktig del av din musikaliska resa. Superprof ger dig möjlighet att utforska och välja bland en mängd olika lärare baserat på dina preferenser och behov. Du kan kolla på deras profiler, kontakta dem och diskutera dina målsättning med trumlektionerna innan du bestämmer dig.

Precis så som innehållet i din trumkurs är individuellt anpassat utifrån dig, är också upplägget helt individuellt. Vad behöver du för att kunna lära dig spela trummor så som du vill? Vill du ha möjligheten att träffa din privatlärare för trumlektioner på en plats ni kommit överens om, så att ni kan ha dina trumlektioner ihop? Eller tycker du att det är enklare att få tid för trumlektioner på distans? Kanske är du ute efter ett upplägg som är en kombination av både plats- och distansundervisning?

Med Superprof är möjligheterna oändliga. Allt handlar egentligen bara om vad du vill och vad som funkar bäst för dig när du ska lära dig ett nytt instrument. När du väljer en trumkurs från Superprof är du själv med och bestämmer upplägget för just dina lektioner i trummor, vilket gör Superprof till ett flexibelt alternativ. I slutändan handlar det också främst om att hitta en lärare du tror passar med dig rent personlighetsmässigt, och som kan hjälpa dig att nå dina musikmål!

Vad kostar det att ta privata trumlektioner via Superprof?

Med Superprof kan du på ett smidigt och enkelt sätt fördjupa dig i ditt intresse för trummor tillsammans med din privatlärare. Använd sökfunktionen för att snabbt och lätt söka bland 62 olika trumlärare för privatlektioner i trummor. När du hittat en privatlärare som verkar intressant för ditt ändamål, kan ni två tillsammans börja planera hur din trumkurs ska se ut. Hur ofta skulle det passa dig att ha trumlektioner, vart ska dom äga rum och när kan ni träffas?

Privatlektioner i trummor kostar i genomsnitt 345 kr/timmen hos Superprof. Det är helt och hållet upp till dig att bestämma hur många trumlektioner du vill ha, och om du är nyfiken på att ha många lektioner kan du kika på utbudet av paketpriser hos våra privatlärare. Visste du förresten att hos Superprof ingår oftast den första lektionstimmen gratis, vilket gör att du kostnadsfritt kan testa dig fram tills du hittat den perfekta läraren för dig. Lycka till med din trumkurs!

Vad skulle du vilja lära dig?